“Cuentan que, más allá de los Montes de Hielo, más allá de la Ciudad de Cristal, habita la Emperatriz en un deslumbrante palacio, tan grande que sus torres más altas rozan las nubes, y tan delicado que parece creado con gotas de lluvia. Dicen que la Emperatriz es tan bella que nadie puede mirarla a la cara sin perder la razón; dicen también que es inmortal y que lleva miles de años viviendo en su palacio, en el Reino Etéreo, un lugar de maravilla y misterio que aguarda a todos los que son lo bastante osados como para aventurarse hasta él.”
Així comença el llibre de la emperatriz de los etereos. Un llibre de molta fantasia i poca accio. Ami m’agrada molt llegir pero els llibres de fantasia mai m’han agradat. La meva tieta m’el va regala i quan el vaig començar a llegir em vaig enganchar depressa. El trobo interessant.
M’ha cridat la atencio la intencio de Aer per trobar el palau de la emperatriu que nomes ell creu que existeix nomes per saber si el seu pare tenia rao o no i si podria aver viscut.
"Nada de lo que puedas encontrar ahí fuera puede ser mejor que lo que dejarías atrás." Aquest llibre pot ser et fara reflexionar sobre la vida, que es estar viu i que no ho és. El recomano, enganxa molt.



